loading...
کردی 1 ... موزیک غرب کشور
حبیب قربانی بازدید : 7535 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (3)

آلبوم گلچینی از بهترین اهنگهای کمال گنجی + ٢٠١٣

درخواستی از کاربر عزیز سایت ...ما بد قول نیستیم ( خودم  اهنگ  2013  رو خیلی دوست دارم ... )

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رها در تاریخ 1393/03/18 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط کمال در تاریخ 1392/10/29 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

هیچی پیدا نمی کنم





http://kordi1.rozblog.com/images/smilies/smile%20(9).gif





پاسخ : سلام داداش من این مدت اینترنتم قطع بود باشه عزیز در اولین موقع اهنگهای کمال گنجی رو تو وب میزارم با تشکر از شما دوست عزیز

این نظر توسط NEMAT در تاریخ 1392/09/16 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

سلاو پیروز باییت په دلم ورقه کی کی ره ک و په ک و رازاوه یه هیوادارم بشی ادبی ده ورقه ی دابکه یه وه
سلاو بو تواوی کوردکانی فولاد شهر
پاسخ : سلام ممنونم زور سپاس خیلی ممنون که به ما سر زدید و نظر گذاشتین .. همیشه موفقباشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما دوستان در مورد عملکرد این سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 146
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 8798
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 494
  • بازدید ماه : 494
  • بازدید سال : 13,957
  • بازدید کلی : 1,179,359