loading...
کردی 1 ... موزیک غرب کشور
حبیب قربانی بازدید : 19134 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (7)

آهنگ  زيبا و شاد عزيز ويسي و داوود ايماني به نام مينا ...

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط chokam در تاریخ 1392/10/26 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود ممنون از کارای قشنگتون
پاسخ : سلام ممنون از شما

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/02/18 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیریت محترم وب سایت
به اطلاع شما می رسانم که وب سایت رسمی خوانده محبوب عزیز ویسی راه اندازی مجدد گردید.
با تشکر WWW.azizweisi.com-WWW.azizwaisi.com
پاسخ : سلام ممنون از شما دوست گرامی با تشکر فراوان

این نظر توسط سالار در تاریخ 1392/02/10 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

با سلام به شما عزیز گرامی
سایت بسیار خوبی دارید و اهنگ هایی که دانلود میکنم عتای هستن
من اهنگ که روی سایت گذاشتین رو میخوام
اگر لطف کنید اون رو برام ایمیل کنید از شما خیلی خیلی سپاسگذار میشوم
من عاشق این اهنگ شدم
با تشکر
یکی از کرد زبانهای تهرانشکلک
پاسخ : ممنون از شما دوست عزیز

این نظر توسط سالار در تاریخ 1392/02/10 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام به شما عزیز گرامی
سایت بسیار خوبی دارید و اهنگ هایی که دانلود میکنم عتای هستن
من اهنگ که روی سایت گذاشتین رو میخوام
اگر لطف کنید اون رو برام ایمیل کنید از شما خیلی خیلی سپاسگذار میشوم
من عاشق این اهنگ شدم
با تشکر
یکی از کرد نشین های تهرانشکلک

این نظر توسط alireza در تاریخ 1392/01/31 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

از ارائه آهنگ خیلی شاد و زیبای مینا خیلی ممنون
شکلک

این نظر توسط siamak در تاریخ 1392/01/31 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

سلام من اهل شهر کردنشین کرمانشاه هستم عاشق اهنگهای اقای ویسی هستم خصوصا اهنگهای جدید ایشان که با سبک جدیدی وبصورت تلفیقی فارسی وکردی اجرا میکنه .من خودم ازسال 71مدت پنج سال نوازنده ارگ بودم .متاسفانه بدلیل مشکلات مالی موسیقی را کنار گذاشتم .بواقع باکنار گذاشتن موسیقی روز بروز پیر شدم.خواهان دریافت اهنگهای شما هستم .باتشکر



با تشکر از شما دوست عزیز ... امیدوارم که همیشه موفق باشید

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1392/01/07 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

با سلام
من رمز ورود رو از یاد بردم لطفا من رو راهنمایی کنید
با تشکر
leili.habibi@yahoo.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما دوستان در مورد عملکرد این سایت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 146
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 8798
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 13,712
  • بازدید کلی : 1,179,114